Vi satser tungt på innovasjon 

 

 

 

-Fornøyde kunder er det beste jeg vet



Lars-Petter Instebø er ansvarlig for salg av Coors tjenester innen renhold, kantinedrift og eiendomsservice. Hjertet slår litt fortere når kundene forteller ham at de er fornøyde med nivået på servicen.



Å selge inn tjenester innenfor renhold, kantine og eiendomsservice høres kanskje litt tørt ut? Men for Lars-Petter Instebø er det inspirerende å tilby nye kunder gode og gjennomtestede løsninger på deres utfordringer innen drift. 

– Som person er jeg både engasjert og glad i å skape relasjoner, så jeg stortrives i denne rollen, sier han.

Løsningene Coor tilbyr kundene kan for eksempel være en kantine som ønsker seg en mer bærekraftig tilnærming til mat. Et kontorbygg som vil sikre seg effektiv smittevask. Eller kanskje et borettslag som har behov for å oppdatere sitt brannvern.

 

SKREDDERSYDE LØSNINGER

– Vi jobber ut ifra en partnerskapsmodell der vi sammen med kunden finner effektive og skreddersydde løsninger. Det er viktig for oss å ta pulsen på den individuelle kundens behov, sier han. Etter inngått avtale, følger Lars-Petter opp kunden over tid. Kanskje må det noen finjusteringer til underveis. Stort sett sitter likevel Coor-teamet på den verdifulle erfaringen som gjør dem i stand til å løse og avdekke kundens behov allerede før kunden har oppdaget dem selv.

test 1 I Coor har vi et velsmurt maskineri som alltid er åpne for nye og innovative løsninger.

GOD DRIFT = EN ENKLERE HVERDAG

Drift handler nemlig om mye mer enn praktiske gjøremål. Det handler vel så mye om å finne effektive løsninger som sikrer et forutsigbart resultat over tid. Maten skal være varm, utearealene skal være ryddige og gulvene skal skinne. Alltid. – I Coor har vi et velsmurt maskineri som alltid er åpne for nye og innovative løsninger. En jobb som tok tre timer i fjor, tar kanskje bare én time i dag, takket være ny teknologi, forteller Lars-Petter. Han trekker for eksempel frem den smarte i-mop’en som gir Coors renholdere enkel tilgang på kriker og kroker som tidligere måtte vaskes manuelt.

FORNØYDE KUNDER

Når Coor knytter seg til nye kunder, er det ikke slik at de glemmes etter at kontrakten er underskrevet. Det er nå den aktive delen av avtalen skal iverksettes. – Våre kundekontakter følger opp kundene tett, og leverer service i stjerneklasse. Hjertet mitt slår alltid litt fortere når jeg hører at kundene er fornøyde med nivået på servicen, sier salgslederen stolt. Han vet godt hva kunden er ute etter: Kvalitet, fleksibilitet og service. Når man betaler for en driftstjeneste, vil man vite at den blir utført ordentlig og at man kan tilpasse den etter hvert. I tillegg er det alltid hyggelig at tjenesten leveres med et smil!

KONTAKT OSS FOR Å HØRE MER

ansatt1.png

«Trygt tilbake på jobb»

Da covid-19 pandemien brøt ut i mars 2020 og hele Norge stengte ned, begynte en helt ny hverdag for oss alle. Som en ledende leverandør av renholdstjenester, utvidet Coor sine ansvarsområder til å inkludere smittevask.